torsdag 27 augusti 2009

Tankepaus


Så utslagen kan man se ut efter en dags kart träning inför SM..
Imorgon åker vi till Jönköping.
Har handlat mat idag, iallafall en del av maten..
Imorgon ska jag köpa grillkött och potatissallad på oj. (Deras potatissallad är bäst!)
Får inte glömma att köpa briketter!!
I övrigt är det mesta packat, kläder, välling, gröt.. Regnkläder!! Det regnar ALLTID när vi är på tävling i Jänköping!!
Vatten har vi i husbilen..
hmm.. vad behövs mer..
Flaskor
Skedar
Skålar
Ska imorgon även handla gasol, kanske en tablett som håller vattnet friskt? hämta klistermärke till kartarna.. Funderar på om jag ska låna en ljudbok på biblioteket så har vi något att göra på vägen dit!
Jag lär ju inte gå sysslolös imorgon!
Idag har jag fått spärra mitt bankkort.. Var på Maxi och handlade, köpte frimärke, postade brev och körde hem..
Hemma fick rotade Lizzie fram plånboken och lekte lite med den..
När jag skulle packa ihop hittade jag inte bankkortet och ica kortet..
åååhhh nu var frågan, hade jag glömt de på maxi, tappat de i vagnen, på golvet, postat det!! Eller hade Lizzie lekt bort dom..
Hittade dom inte hemma...
Så tillslut spärrade jag kortet..
Nu ikväll när jag börjat komma till ro så råkade jag slå en blick mot en liten hylla vi har och DÄR var dom!! minns inte ens att jag satt dom där..
Nu ska jag röja på köksbänken.. TJHOHOOO

Inga kommentarer: