onsdag 26 augusti 2009

Lyxigt

Var nyligen på Familia, tänkte att jag skulle tänka på mig själv för omväxlingsskull..

Gick in på H&M och skulle titta på tröjor till mig, helt plötsligt står jag på baby avdelningen och tittar på kläder till Lizzie.. *hmm*



Blev till slut en tröja som jag tänkt, köpte även underkläder (känns alltid lite lyxigare när man har nya)..

Köpte också en kaffe och en kaka som jag åt när jag väntade på bussen. (Japp jag får åka buss, Rickard och barnen är och tränar..)(Michelle satte banrekord i Klippan i mini igår!!)

Till ikväll köpte jag mig en tidning som jag kan gotta mig med i soffan.. Visserligen en föräldrar/barn tidning, men ändå!



Jag är nöjd och nu ska jag ta ett ryck i köket..

Ska ställa klockan på 15min och när klockan ringer så rör jag inget mer i köket!

Men först! Blöjbyte.. Hon STINKER!!

2 kommentarer:

Sonja sa...

Hihi, du'e'la'go;)

Det e inte så att du kan tänka dig lite egentid o få lite massage - jag behöver träningsobjekt nämligen - eller du kanske inte e glad för sånt (alla gillar såklart inte det)?

Kramen, Sonja

Annelie sa...

Hej Caroline! Kul att du besöker min blogg, jag är en flitig besökare på din ska du veta. Tycker du har så roliga inlägg och du verkar ha en sån mysig familj. Och lilltösen är ju såååå sööt! Saknar dig faktiskt, vi hade ju så kul när vi jobbade ihophi hi hi. Ta hand om dig, kram Annelie