tisdag 17 augusti 2010

Snart kanske jag kommer igång! igen...




Väntar fortfarande på att få min telefon!
Men om han på the phone house inte ljög för mig så borde den komma imorgon!!
Med min tur så kommer den säkert när jag jobbar så jag kan inte hämta ut den förrän på torsdag.
Men sen borde det ju inte vara något mer som klabbar!! Eller??




Lizzie har börjat bygga med lego!! Än så länge så bygger hon bara torn..
Men jag som mamma vill ju helst dränka henne i lego!

Har dock upptäckt att duplo är SKITDYRT!! Plus att hon har ignen nytta av massor med lego, det kommer bara göra ont att trampa på de!












Snart dags att arbeta.. Glad för att det inte är strålande solsken..

Det känns faktiskt mycket lättare att gå till jobb när det är tråkigt väder!!

Men jag kan väl tycka liiiite synd om stackarna som har semester...











Ha en underbar dag!!




















Inga kommentarer: