söndag 7 mars 2010

Hej igen!

Michelle busar med Lizzie

Så här stod Rickard och mecka! Man ser även en liiiten bit av Michelle i bakgrunden!


Lizzie sköter sin hygien i vårt superlyxiga badrum i husbilen!


Österrike!


Alperna! Så FINT!




Får väl ta och berätta lite om våran resa till Italien..
Resan dit gick bra! I slutet tyckte Lizzie det var rätt så trist att sitta i bilstolen!

Själva tävlingen som barnen skulle köra där gick sådär men nu har vi provat på det!
Jag roade mig med att gå små rundor i depån och så drack jag deras latte macchiato.. *mumsmums*

Gick även en runda till en jätte stor affär (typ väla) som låg bara 10 minuters promenad därifrån!
Denna veckan vi har varit hemma har jag skolat in Lizzie på dagis, IMORGON är min första arbetsdag på evigheter!
Känns Väldigt overkligt!

Inga kommentarer: