tisdag 15 december 2009


Var ett tag sen jag skrev..

Har inte hänt så mycket..

Fredag var vi på fest, philip och michelle drac cola ur öl och ciderburkar.

Lördagen hade vi kalas för Lizzie, när den dagen var över var jag helt slut!!

Söndag hände inte så mycket mer än att jag vecko handla och att parita och hennes mamma kom på besök. (parita bor i borås så det var nog ett år sedan jag träffa henne sist)
Måndag, avslutning på hagapunkten - tomten kom och dela ut presenter till barnen.. Lizzie snodde en pojkes paket och struntade i sitt eget..
Idag har jag inte gjort någonting alls mer än att hoppats på att det ska bli minusgrader så att snön kan lägga sig och lizze och jag kan åka lite pulka imorgon!
Jag har förresten hittat min digitalkamera, eller rättare sagt Michelle hittade den i bilen!
Philip har blivit bjuden till bilsportsgalan som är i januari nästa år!! Han är till och med inbjuden som hedersgäst står det i brevet!!
Vår värmepump är trasig igen, känns som detta kan bli dyrt..
NU ska jag lägga mig under massor med filtar i soffan och mysa!!

Inga kommentarer: