söndag 25 oktober 2009

Samlar mina tankar

Det regnar idag, det regnade igår oxå..
Har en del att göra här hemma om jag bara vill, men vill jag det??
Sortera mina kläder i garderoben
hänga ner och upp tvätt (det måste göras)
Har en del annar plock här hemma som jag hade kunnat pela med...
Kanske betala lite räkningar!
Gör en liten lista på vad jag SKA göra idag:
1. Hänga upp tvätten (först hänga den som hänger) - två flugor i en smäll
2. Betala räkningar
Sen så var det allt!!
Har visserligen ett projekt till, ska läsa ut "män som hatar kvinnor" har bara lite kvar!


Nu några kvällar i rad har jag gett Lizzie välling och sen lagt henne i sin säng, hon börjar omedelbart att skruva på sig och försöker resa sig.
Då har jag gått ut och stängt dörren, Lizzie har börjat skrika..
har ställt mig och diskat hennes flaska och när jag varit klar med det har hon faktiskt tystnat!!
Men hon sover inte nätterna igenom ännu, iaf inte särskillt ofta!

Inga kommentarer: