söndag 6 september 2009

408 inlägg..

Japp detta är det 408 inlägget.. blir en del med tiden...
Nog om det...

Min presenten har kommit! En ny mobil! Det behövdes.. Fast jag har ännu inte tagit reda på hur jag gör för att skicka bilder till bloggen, men det kommer.. (Hoppas jag)

Helgen
Det har varit tävling i HBG nu i helgen.
Philip körde som vanligt micro och Michelle valde att köra mini eftersom det gick så bra för henne i Jönköping.
Michelle låg etta några varv under finalen, det var riktigt spännande att kolla! Tyvärr så blev hon omkörd, efter det krokade hon ihop med en kille och slutade fyra!
Hon var rätt så besviken till en början, men jag var och är väldigt nöjd med prestationerna.
Killarna hon kör mot är väldigt duktiga!
Kul att hon har chans på pallen iaf!
Philip blev bara tvåa, han missade att stänga på rakan så killen som låg bakom lyckades ta sig om..
Vi är alla nöjda med helgen!
Idag körde Goofy, vår hjälp mekaniker.. Var inne och kollade på honom!
Tror framförallt att Rickars tyckte det var väldigt avkopplande att bara sitta och titta!

Nu har jag tömt ut det som inte ska vara u husbilen, bäddat rent i husbilen, så nu är det bara att packa ut det som fattas..
Känns bra!

Ska duscha, sen blir det antingen sängen eller soffan, det beror lite på gubben..
Imorgon ska vi till hagapunkten!

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: