måndag 25 maj 2009

Tror djuret är på bättringsvägar!!
Imorse var han deppig, men när jag var ute på kvällsrundan tyckte jag att jag anade en viss förbättring! Han verkade piggare!!
Hamnade inne hos en granne på väg hem och där livade han till sig riktigt ordentligt!!
Känns skönt att se..
Det är inte helt hundra ännu, han får små återfall till de deppiga men nu vet jag att han är på gång att bli sig själv igen!!

Vet inte om jag nämnt det här tidigare, men våran (Rickards) dammsugare är obrukbar..
Den låter konstigt, luktar konsigt och så tyckte jag att den vibrerade..
Men nu har vi (Jag) hittat en ersättare!! Rickard fastnade för den direkt när jag visade reklamen!
En Siemens som tydligen inte ska dra så mycket ström och suga bra ändå..
Ska faktiskt bli kul med en ny dammsugare! (Jag börjar nog bli gammal)

Om ni inte redan räknat ut det så kan jag nu berätta att jag är lite uttråkad och skriver mest för skrivandes stund, fortsätter nog ett litet tag till..

Projekt imorgon:
  • Är Bamsen bra går vi till farmen och försöker hitta min instruktionsbok till Bubblan och ska jag hämta ett regnskydd till vagnen där.
  • Handla, vet egentligen inte vad, men jag känner för att handla..
  • Kanske köpa den dära dammsugaren!
  • Kanske åka och bada
  • Köpa batterier till stegräknaren, får nog lägga fokus på denna punkten!!

Nu ska jag ut till mannen i garaget och säga godnatt sen så ska jag lägga mig, fast med min tur så vaknar väl Tösen när jag lägger huvudet på kudden..

Inga kommentarer: