fredag 17 april 2009

Man får väl lov att ändra sig!


Innan jag fick barn så dissade jag alla batteri och eldrivna saker. Finns små gungor man kan sätta barnen i som gungar av sig själv.. Tyckte att det var löjligt för jag tycker att det är väl en förälders jobb att leka med sitt barn, det tycker jag fortfarande. Finns pottor formade som en toalett som låter och sånt för att uppmuntra barnen när dom går på pottan, det tycker jag oxå är en förälders jobb. Däremot alla dessa saker som hjälper barnen att sova måste vara underbara när man är småbarnsförälder! Finns små batteridrivna tassar man kan sätta på sängens ben som gör att sängen gungar på olika sätt, har inget sådant själv för jag har inga jätte problem med hennes sömn. Har visserligen inte sovit en hel natt på fyra månader nu men jag tror det ger med sig när hon får gröt och välling. Sov gott, nu ska jag försöka sova!

Inga kommentarer: