fredag 6 februari 2009

Trevlig helg

Har idag varit på ecophon och avskräckt tösen från arbetet där! Så nu hoppas jag att hon kommer plugga ordentligt och skaffa sig ett bra jobb!

Tävling imorgon i kristiansstad, båda barnen ska tävla i samma klass, ska bli spännande!!

Michelle kom in på kunskapsskolan!! jätte kul, den typen av skola passar henne tror jag!
Mer info om skolan kan ni hitta på http://www.kunskapsskolan.se/
Jag tycker det verkar vara en toppenskola för elever som kan ta vara på sig själv!

Ska byta abonemang till snackis istället, verkar bli billigare för min del..

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen har man fått se den bedårande lilla tjejen IRL, så söt hon var och ett underbat litet leende.
Jag hoppas dina avskräckande metoder fungerar på henne *he he*
Jag fick ett ryck i höstast och sökte till Polishögskolan, är nu kallad till de sista testet (februari). Dit är 900 kallade, men bara 350 kommer in på skolan. Från början var vi ca 7000 sökande. Får väll se om jag lyckas knycka en av de 350 platserna elelr inte...
Kram Lisa