torsdag 12 februari 2009





Allting blev tvärtom vad jag tänk mig....
I vilket fall som helst så är detta några av bilderna som dom tog på tösen..
Varför dom blev felvända här i bloggen vet jag inte och jag orkar inte engagera och försöka få rätt på det heller!
Dom nedersta bilderna är dom som blev tagna först, hon var INTE glad!
Jag var helt övertygad om att detta inte kommer att gå... Men jag hade fel, blev faktiskt riktigt bra bilder! den översta är ett exempel på en av dom bättre bilderna!
Nu ska jag sova.. men så fort jag lägger mig och börjar slumra så vaknar väl hon, den lilla terroristen!

1 kommentar:

Sonja sa...

Hej Caroline:)

Bli inte chockad nu när du hittar ett inlägg från mig - med hjälp av Filip så hittade jag nämligen din blogg:) Trevligt trevligt!!!
Han är ju här nu med Tom - Tom stackaren är ju rent abstinat efter att ha häckat här hemma hela veckan, sjuk som han varit:)
Jag har själv 2 bloggar (om allt o inget typ!), en 'vanlig' och en fotoblogg... kika gärna in om du har lust;)
Jättekul att hälsa på i din blogg iaf:)

Kram Sonja